lördag 26 juni 2010

Grattis Victoria och Daniel =)

Vi hade på bröllopet under kalaset i Lördags. Ulrika och kompani gick innan vigseln hann börja och mamma satt i soffan hos mig ett tag och titta. Jag tycker det är så kul att sitta och titta och kommenter vad alla har på sig. Vilka som ser tillgjorda ut eller naturliga ut hehe. Och jag måste ju säga att Silvia och Madelene hade dom finaste klänningarna av alla gäster.
Men Wow vad jag tyckte victorias brudklänning var fin. Hur snygg som helst. Däremot trodde jag att Daniel skulle vara mer utsmyckad på något sätt. Han såg ut som han alltid gör.
Jag satt länge och kämpade för att se tårtan. Eftersom jag gör tårtor själv så var ju det den största höjdpunkten för mig för jag trodde ju att det skulle vara förtrollande vackert. Men usch vilken trist tårta dom rullade in. Visst den var hög och den var bred. Men det fanns ju inte någon wow faktor där alls. Den var sprejad med vit choklad och ett sidenband på sidorna. Jag hade så mycket mer höga förväntningar på den tårtan så jag blev RIKTIGT besviken. Men huvudsaken att Victoria och Daniel blev nöjda.
Men bortsett från tårtan kände jag mig riktigt stolt över att vara svensk i lördags =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar