söndag 5 februari 2017

Sjukstuga och födelsedag.

Idag har vi haft sjukstuga nästan hela familjen. Egentligen startade sjukstugan i tisdags och tjejerna har fortfarande feber, hosta och snuva. Själv har jag fått värk i halsen och hostar en hel del. Men grabbarna i huset är friska som nötkärnor, vet inte vad de har för immunförsvar som klarar sig haha.

G i och för sig klarar sig nog för att han mest sitter inne på sitt rum och är inte så mycket med tjejerna nu förtiden ;-)

Men idag var det ju lite trist att vi fortfarande var sjuka då R fyller 35 idag. Men gjorde så mycket jag kunde med febriga tjejer som vill att jag sitter eller ligger bredvid dem konstant. Tänkte att det är ingen idé att göra något avancerat utan istället göra sådant jag visste skulle gå fort och som jag visste hur man gjorde.
Resultatet blev en rulltårta, kolakakor samt tigerkaka.



Nu ska man bara förbereda för lyxmiddag som avslut på makens födelsedag :-)

Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar